ODNOWA BIOLOGICZNA

Regeneracja sportowców

Specjalnie dla zawodników z dużym obciążeniem treningowym proponuję nowoczesną odnowę biologiczną. Indywidualna opieka nad zawodnikiem, dzięki cyklicznym spotkaniom, umożliwia szybkie uchwycenie przeciążeń i tak samo szybką reakcję terapeutyczną (przed rozwojem poważnej kontuzji), czyli jest swego rodzaju profilaktyką. Oprócz tego zawodnik jest wspomagany pod kątem samodzielnej regeneracji po wysiłkowej, prawidłowej rozgrzewki czy diety.   Wysoka skuteczność tego zabiegu opiera się na połączeniu szczegółowej diagnostyki funkcjonalnej zawodnika, masażu sportowego, fizjoterapii i technik osteopatycznych.

Na czym polega zabieg?

Regeneracja to ważny element treningu sportowego!

Dla kogo jest ten zabieg?

Zawodnik, który regularnie trenuje, jest po startach w zawodach czy po ciężkiej sesji treningowej powinien cyklicznie korzystać z dodatkowych metod regeneracji. Sport, czy to zawodowy czy amatorski jest źródłem wielu przeciążeń. Oprócz układu mięśniowo szkieletowego obciążany jest również układ nerwowy, krążeniowo oddechowy, hormonalny, pokarmowy i moczowy. Może to prowadzić do przetrenowania.

Główne objawy przetrenowania:

+  Coraz gorsze wyniki, mimo trenowania
+  Uporczywe bóle mięśni i stawów
+  Uczucie ciągłego zmęczenia
+  Problemy z koncentracją i snem
+  Bóle głowy
+  Apatia i brak motywacji
+  Utrata apetytu
+  Silny stres i drażliwość
+  Gorsza wydolność

Jeśli zauważasz u siebie podobne dolegliwości, ten zabieg z pewnością jest dla Ciebie!

Korzyści

z odnowy biologicznej

+  Maksymalne  przyspieszenie regeneracji organizmu
+  Wspomaganie w uzupełnianiu niezbędnych substancji energetycznych i usuwaniu zbędnych produktów przemiany materii
+  Przywrócenie siły, elastyczności i ruchomości mięśni
+  Poprawa czynników psychologicznych
+  Profilaktyka (zapobieganie stanom patologicznym narządu ruchu)
+  Wspomaganie naturalnych mechanizmów przywracających gotowość organizmu do wysiłku.